lauantai 27. syyskuuta 2014

viimeaikaista touhuilua :)

Hei. Oon pahoillani et kirjottelu on jääny harvaks. On menny aina nii myöhää ni en oo sit enää jaksanu tulla kirjottelee koska väsymys :D Mut joo, Oon tehny vähä kaikenlaista täl viikol.
Keskiviikon päivitykses tuli muutama ihana pohjoisruotsin heppa jotka oli tosi sulosii :) Ja myös marketti muutti Steven farmin taakse :) Siellä kävin kattelemassa heppoja ja tein tehut joita oli vain kaksi :( olisin toivonut enemmän :(

Torstaina olin Stefan kaa vaeltelemassa ympäri forttia ja mooria :) Oikeastaan näytin Stefanielle muutamia kivoja paikkoja jonne pääsee :) Napsin myös muutaman kuvan :)

Perjantaina tein tehuja joita oli kertynyt mukava määrä :) Enimmäkseen siinä oli Lisa ja Starshine- tehuja jotka oli ihan kivoja :) niistäkin on muutama kuva :)

Lauantaina en paljoa pelannut koska oli muuta menoa. Mutta pääsin koneelle sitten yhdeksän aikoihin :) Olin vähä aikaa discossa ja ratsastelin taas ympäri Jorvikkia champeissä :) Muutama 3 ruusuke tuli mutta ei muuta :D. Sitten vielä olin kamun kanssa katsomassa tälle heppaa :)

Siinä ne sitten taisi olla ne tapahtumat :) nyt kuvien kimppuun :)





Stefa häiritsee ruskettumis-hetkeä :D


Demoni xD

Jee :D

ratsastus 2-päisellä hepalla XD








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti