perjantai 19. syyskuuta 2014

I believe I can fly.. xD

Terve!

Nyt näiden muutaman päivän aikana on tapahtunut kaikenlaista :) Oon koulutellut enimmäkseen Smokea joka on nyt noussut 11 tasolle :) Huomenna saan sen 12 tasolle :) Oon myös ollu champeissä ja ne on menny ihan ok paitsi ilman palkintoja :D Pariin kertaan feilannut champin koska menny ohi yms xD Mutta on myös ihan parasta kerrottavaa:D Nimittäi hepat on oppinu lentämää! xD No ei sellai kunnol XD Nimittäi oon löytäny pari bugia jotka lennättää heppaa korkeelle. Oon saanu kamujen kaa kunnon naurut :D

Eilen otin hieman kuvia mutten saanut yhestä koska lens nii nopeesti se heppa jonnekki pusikkoo xD

Tässä:


Tässä on yksi bugi. Se on Silvergladessa muurin vieressä ja toimii näin:

1. Hyppäät toho kivelle (sinne on aluks vaikea päästä)
2. Nouset pois hepan selästä ja laskeudut kiveltä alas.
3. Juokset kohti Marleyn farmia (vasemmalla tosta katottuna) ja kun olet aidan luona, käännyt ympäri ja lähdet juoksemaan takaisin.
4. Ja kas! Heppasi lentää xD ( saattaa joutua tallille jos heppa vahingoittuu pahasti.)

Kaks muuta löysin Jarlasta. Niitä on sen verra vaikeeta selittää että jätän sen nyt väliin.  Toine on Jorvikin tallilla ja toine on Greendalessa. Se Greendalen bugi on mahtava! :)  Siitä sain kuvia, tässä ne on:






Lennettii ihan tosi korkeelle :) Toi on oikeesti hauskaa :D kannattaa kokeilla. Paikan näkee tost mun mini-kartasta oikeesta alakulmast :) Se on se sammal-laatta mihi uppoo ja sit lentää :D

Eipä mulla muuta :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti