keskiviikko 18. helmikuuta 2015

Muistoja kansioiden syvyyksistä :)

Hei! :) Löysin tosi vanhoja kuvia mun kuvakansioista. Olin niis aika alottelija ja clubeissa Heavy Roses ja Metal Foxes :) Kuvia on juhannuksesta, vaelluksilta ja discoista yms :) Saatan laittaa lisää kuvii sit mut laitan sit osa 2 :)

No lasken teijät pällistelemää millane oli Amiran ensimmäiset kuukaudet starstablessa :)

Tehuja Takun kaa <3

Mie ja mun sisko Stacy

Tää on sillo ku liityin Heavy Roses- clubii :) <3

Randomien kaa tuli välil säädettyä jotai xD

Ekat Discot <3

Eka päivä ku Stefa pääs Jarlaa xD Ei tainnu oikei aavistaa millast olis :DD

Wolffin olin just saanu :) Se on tos 3 levul :)

Eka vaellus Heavy Roses clubilaisten kaa :)


En oo ihan varma ketä täs on O_O

Mun ekat "kunnolliset" kamat xD

Ekat päivät yöllisil seikkailuil XD

Tää on mun eka kuva jonka pelist otin :) <3

Ketähän täs on?

*kuolee nauruun* Mun ekat kisakamat xDDDD

makkaranpaistoa :)

ensimmäiset päivät Stevellä with Stacy :)

Pidin ekan vaelluksen :)

Ensimmäinen kultaruusuke voitettu! jee :) <333

Tälleiki on päässy käymää :DD

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti