sunnuntai 8. helmikuuta 2015

Clubilaisten kaa oleilua :

Heii :)

Mun viikonloppu oli tosi mahtava :) Olin joka päivä tekee clubilaisten kaa jotai :) Perjantaina oli vaellus :) Ja yllätys! Sillo oli mun synttärit! :D  Vaelluksen piti Rosalie :) Vaelluksel mul oli mukana Takku joka meni aika kivasti :)

Eile eli lauantaina olin picnikil Rosalien ja Amandan kaa :) Oli tosi kivaa :) Siit ei valitettavast oo kuvii ku en tajunnu ottaa xD

Tänää oli Clubikokous :) Siel ei ollu paljoo tyyppei :( vaa Mie, Stefa, Rosalie, Nina ja Chiara. Sovittii muutamii asioit siel ja sit loppuaika meni vähä sählätessä :DD Oltii viel hetki mooris ottaa vastaa uusii clubilaisii ja nyt meijän clubi on täynnä :)

Eipä mulla muuta :) Täs kuvii

Vaellus :)


Makkaraa :D

Joku seuras meit koko matkan ja meni sit toho puskaa vakoilee O_O





Porukka vähä lisäänty :D


Miks Ami kattoo noi stefaa? :D

Nina vahtimas meit sekopäitä ku Rosalie on poissa XD

Ami ihailee Stefan hiuksii XD

Myö kaks :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti