maanantai 27. huhtikuuta 2015

sekoilu- viikonloppu kamujen kanssa :D

Heips!

Nyt en kirjotakkaa päivityksestä koska se ei ollut mikään kovin ihmeelline paitsi et moori vähä muuttu :D Mut kuten otsikosta huomaat, on tullu vähä sekoiltua koko viikonloppu mun rakkaiden kamujen kanssa :D En edes muista mikä päivä olin kenenki kaa mut koht lätkäsen kasan kuvia tähä alle :D

Eile olin poni champis mut sit ku oli 1 min aikaa ni kone jumahti -.- joten en päässy champpii mut ehin ottaa kuvan Elainesta joka meni just ponillaa kovaa vauhta :D ja sama juttu kävi toisen kerra ku olin eile ponichampis -.- mun kone ei ilmeisesti tykkää ponichampistä lainkaa :D Mut huvittavii kuvii tuli xD

Nicon kaa discos :D

Tällästä with Susan ja Emily

Ihana punane joukko <3



Ihanat kamut <3

Mun kaks enkku kamuu :)


Piper/ Elaine hyökkää kimppuu xD
Piilossa vesitynnyrissä O_O jaahas..

Legsu näyttää nii komeelta xD

<3

Stefa-raukka xD

Mie ja mun sekopää hevone O_O Mikä mul on kädes??

Miks Legsun ilmeet näis kuvis on aina nii huvittavat? :D

Hyvä Elaineee!



ömm..?

Will ei tykkää Goldista :D

Kaunista xD

Stefa ( aaltoileva klonkku xD)

"Päivää, olen teidän uusi ownerinne" xD

istun sit Stefan sylis XD

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti