sunnuntai 30. marraskuuta 2014

Puska-Jusseilua ja kaikenlaista muuta :D

Moii!

Tän viikon aikana on tapahtunu sitä sun toista :D Oon tällä kertaa tehny ahkerasti tehuja ja päässy jonki verra eteepäi toi 16 levus :D Tapasin tehuissa kaks ällöttävää hahmoa.. Igorin ja Franken -.- Igor halus syödä mun hepan ja Franke on muuten vaan tosi ällöttävä :DD Mut onneks sain ne tehut tehtyy :DD

Viikonloppuna oon ollu kamujen kaa :D Perjantaina olin Empun kaa jonki aikaa ja sit muute olin discos ja juoksentelin champeis ja olin Ninan kaa piilosta Jarlassa ja mie siel puskassa puska-jussina xD ja Nina oli tynnyri-jussi :DD Joo, hienoi nimityksii xDD

:D Lauantaina oli Emman vaellus jossa oli mukana 6 henkilöä. Siit nyt ei oo kuvia ku en tajunnu ottaa :D Oli tosi kivaa xD Loppu illan juttelin Empun kaa ja Stefa siin tais pyörähtää jossai välis :D

Sunnuntaina olin lähes koko päivän Ninan kaa :) Meil oli super hauskaa xD Oltii eka Silveris lennättelee heppoi xD ja sit siirryttii Greendalee jossa on se sammal-juttu mis lentää taivaalle ku siihe menee :D Siel oli kyl aikamoisia lentoja xD sai ainaki kunnon naurut kokoaja :D Lopuks pompittii myös Moorissa :D

Täs kuvia:
Takku ei tykkää Igorista XD

"Ei Igor, sie et syö Takkua!" xD

En tajuu mikä idea täs on :D

Nina lentää kauniisti xD

*reps* xD 

xD

Nina lentää päälle xD

Päästii näi korkeelle O_O



Aissi lähti lentämää xD

Tää on nii siisti kuva Ninasta xD

We are flying again xD

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti